شهرجدیدپرند . واکنش عمران پرند نسبت به جوابیه درج شده مپسا در روزنامه دنیای اقتصاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

در پاسخ به چاپ جوابيه شركت مپسا  در تاريخ 14/05/1391   صفحه مسكن و عمران روزنامه دنیای اقتصاد، شرکت عمران پرند متنی را جهت پاره ای توضیحات و درج در روزنامه دنیای اقتصاد تهیه نمود.

 

با كمال تأسف روابط عمومي شركت مپسا در پاسخ به جوابيه شركت عمران پرند به هيچ يك از ابهامات مطروحه اشاره  ننموده و به جاي پرداختن به معضلات فرا روي مردم در پروژه مپسا با فرافكني كاستي‌ها و تعلل ناشي از تحويل واحدها را متوجه خود ندانسته و مقصر را احتمالا مردمي كه اقدام به پيش خريد واحدها از 3 سال پيش نموده‌اند يا شركت عمران پرند مي داند.

اينكه مي‌فرماييد مديران پرند از تكنولوژي نوين ساخت آشنايي ندارند جاي تعجب است! در شهري كه بزرگترين پروژه مسكن مهر كشور و به عنوان پايتخت مسكن مهر شهرت يافته و در طول كمتر از 18 ماه با تلاش        شبانه روزي كاركنان  بيش از 95 هزار واحد ساخته شده كه 80% درصد آن در مرحله نازك‌كاري مي‌باشد و بالغ بر 70% آن از سيستم‌هاي صنعتي سازي بهره‌گرفته‌اند و اقدامات شركت عمران پرند از لحاظ ساخت و ساز در رتبه اول كشوري قرار دارد . واگر معتقديد مديران شهر پرند اطلاعاتي از تكنولوژي نوين ساخت  ندارند در صورتيكه  تنها هنر مديران پرند يادگيري شعارهاي تبليغات تلويزيوني شركت مپسا باشد به سادگي پيداست كه در خصوص اهداف صنعتي سازي در پروژه مپسا هيچ يك از آن شعارها  از جمله سرعت ،كيفيت و كاهش هزینه ساخت تاكنون  بوده نيز محقق نگرديده است .

آيا افزايش زمان تحويل پروژه ،از 9 ماه به 3 سال از اهداف صنعتي سازي بوده است؟

في‌المثل براي 282 واحد باقيمانده در فاز 3 پرند زمان تحويل پروژه 9 ماهه به 3 سال منتهي گرديده است و هنوز زمان تحويل قطعي آن نيز معلوم نيست ؟ كيفيت پروژه مپسا كه مورد اعتراض برخی از ساكنين و بهره‌برداران مي‌باشد بطوريكه تعدادي از واحدها از لحاظ كيفی به حدی نامطلوب مي‌باشد كه متقاضيان خواستار تعويض آن واحدها مي‌باشند .

كاهش هزينه‌ نيز نه تنها انجام نشده است بلكه پس از 3 سال كه پيش خريد واحدها توسط متقاضيان انجام شده  هم اكنون بحث افزايش قيمت تمام شده مطرح مي باشد.

جشن صنعتي سازي و ركوردگيري ساخت و سازصنعتي با كدام عملكرد؟

آيا با اين روند به نظرتان اهداف صنعتي سازي در پروژه مپسا اجرايي شده است  كه در نظر داريد جشن صنعتي سازي و ركوردگيري ساخت و ساز را برپا نماييد؟!

درخصوص محوطه سازی پروژه مپسا همانطوریکه قبلاً نیز بدان اشاره شد وزارت راه و شهرسازی تمامی اختیارات خود اعم از ساخت واحدها و محوطه سازی را به شرکت مپسا تنفيذ نمود و در حالي که پس از گذشت 18 ماه شرکت مپسا اعلام نمود بعلت محدودیت قیمت قادر به انجام محوطه سازی نمی باشد لازم است دراین خصوص اعلام نمائیم اگر محدوديت قيمت داشته ايد چرا با دو شركت  پيمانكاري  عقد قرارداد نموده ايد؟ ولي به نظر مي رسد بدليل عدم مديريت و نظارت صحيح بر اجراء محوطه سازي و وجود  ايرادات  اساسي در محوطه سازي و مشكلات ايجاد شده براي سازمانهاي خدمات رسان و تأخيرات غير مجاز خواستار تعيين محلل مي باشيد به صراحت تاكيد مي نمائيم شركت عمران پرند نمي تواند محلل شركت مپسا و جبران كننده تأخيرات و سوء مديريت آن شركت باشد. اميدوارم شركت محترم مپسا بجاي اقدامات رسانه اي با حضور در محل پروژه به رفع مشكلات مردم پرداخته و از خيل گسترده  مراجعه كنندگان پروژه مپسا به شركت عمران پرند بكاهد.

 

منبع: روابط عمومي شركت عمران شهر پرند

 




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 14 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');